środa, 4 maja 2011

gulasz warzywny


Totalne zabieganie, czyli nie ma to jak wrócić po wolnym na zajęcia. :) W tym pośpiechu udało mi się znaleźć pół godziny na zrobienie obiadu. Gulasz warzywny, kasza kuskus i sałatka koperkowa. 
Sałatkę niestety kupiłam, nie chciało mi się kombinować i po prostu poszłam na łatwiznę. Do tego moja ukochana (ukochana, bo błyskawicznie się ją gotuje) kasza kuskus.
W centrum uwagi jest gulasz warzywny:

Składniki:
1 puszka pomidorów
1 puszka mieszanki meksykańskiej
1 czerwona cebula
1 cukinia
sól, pieprz, kminek, bazylia, Vegeta Natur

Przygotowanie:
Cebulę i cukinię podsmażyć z przyprawami. Warzywa z puszki wrzucić do garnka i gotować na wolnym ogniu, następnie wrzucić podsmażoną cebulę z cukinią. Czekać aż wszystko zacznie niemiłosiernie bulgotać. Oczywiście co jakiś czas należy mieszać zawartość garnka.

Znowu wyszedł mi wegański obiad. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj