niedziela, 8 maja 2011

naleśniki amerykańskie i warzywa curry


Zdjęcie wyżej prezentuje mój wczorajszy obiad, czyli naleśniki amerykańskie z bananem. Nie posiadając jogurtu, a tym bardziej syropu klonowego, jadłam je trochę na sucho. Jednak nie zaszkodziło to naleśnikom, bo i tak były świetne.

Składniki na ciasto:
1 jajko
2-3 łyżki czubate mąki
trochę mleka
trochę oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia/sody
odrobinę cukru

 Wszystko razem wymieszać i smażyć. Ciasto powinno być gęściejsze niż na zwykłe naleśniki. Podczas smażenia rośnie. :)



Dzisiaj na obiad jadłam warzywa curry. Dochodzę do wniosku, że właśnie weszłam w okres uwielbienia curry. :) Zresztą wszystko co ostre jest pyszne, chociaż szkodzi cerze...niestety. Polecam do curry dodać jeszcze paprykę ostrą i kminek, jeszcze lepiej smakuje! 

Wczoraj byłam na majówce...pierwszy raz w tym roku, dzięki Karolinie, jadłam grillowanego pomidora i paprykę. Cała reszta (oprócz jednej koleżanki) zajadała się kiełbaskami. Czy było mi szkoda, że ja nie jem? Nie!!! Niech żyje wegetarianizm! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj