wtorek, 19 lipca 2011

Tortilla española


Po czterech dniach nieobecności wracam. Jednak niech nikt nie myśli, że nic nie jadłam, wręcz przeciwnie. Tyle, że była to głównie gotowana fasolka szparagowa, więc nie było o czym pisać. Dzisiaj jednak w końcu miałam trochę czasu, żeby zrobić coś bardziej fantazyjnego...tortilla w wersji hiszpańskiej, czyli według mnie omlet z ziemniakami. Mam nadzieję, że nikt mnie za te ostatnie zdanie nie skrytykuje, ale wszystkie przepisy jakie przeglądałam, że zrobić tortille przypominały mi omlet. 


Tortilla española
Składniki:
3 jajka
2 ugotowane ziemniaki
pół kostki tofu
natka pietruszki i koper
odrobina mleka
przyprawy
Jajka roztrzepać w misce, dodać przyprawy. Podsmażyć ziemniaki, gdy będą już zarumienione dodać część masy jajecznej. Po chwili dodać tofu wcześniej zamarynowane (sos sojowy, przyprawy) i następną część masy. Potem pokrojoną natkę pietruszki i koper, a na to resztę płynnej masy. Smażyć pod przykrywką, żeby jajka mogły się zciąć.

P. S. Wkurza mnie niemiłosiernie pogoda...

2 komentarze:

  1. kusisz ta tortillą...może moje kolejne podejście z takim przepisem byłoby w końcu udane...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pysznie wygląda... :)

    OdpowiedzUsuń

drukuj