czwartek, 23 czerwca 2011

Hamburger może być zdrowy!


Nigdy nie lubiłam fast foodów, ale dzisiaj przy robieniu kotletów z płatków owsianych na jutrzejszy obiad, postanowiłam zjeść coś a la hamburger.
Żeby był jeszcze zdrowszy powinna być bułka razowa, ale chwilowo zabrakło jej w chlebaku. Poza tym samo zdrowie: sałata, pomidor, papryka i niewidoczna na zdjęciu rzodkiewka. Zapomniałabym jeszcze o żółtym serze...czyli wychodzi mi, że ten pseudo hamburger wcale nie jest taki zdrowy. No cóż...

Kotlety z płatków owsianych:
1,5 szkl. płatków owsianych
szczypior
sól, pieprz, oregano
1 jajko
trochę bułki tartej
Gotujemy płatki owsiane z przyprawami, na koniec dodajemy pokrojony szczypior. Czekamy aż wystygnie i dodajemy jajko. Formujemy kotlety. Smażymy i jemy.

To była moja kolacja...zjedzona chwile przed 21 w trakcie oglądania "U Pana Boga za piecem". Film  zdecydowanie godny polecenia.


Kto wynalazł konserwy?
Radziecki uczony Puszkin. :)
Zaczęłam wakacje już na 100%.

P.S. Uwielbiam wakacje, uwielbiam dobre jedzenie, słońce, mój rodzinny dom na wsi...kurczaki chyba  uwielbiam swoje życie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj