poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Faszerowany patison i papryka



Choroba spowodowała u mnie totalnie obniżenie apetytu i chęci do gotowania. Dopiero wczoraj pierwszy raz od miesiąca biegałam i dzisiaj w końcu coś ugotowałam. Chyba wracam do formy, bo już przychodzą mi do głowy fajne pomysły na np humus z dyni czy bezsernik na zimno. Tylko potrzebuję czasu i mniej stresu związanego z szukaniem pracy. ;)

Faszerowany patison i papryka

Składniki
1 patison
2 papryki
2 pomidory
1,5 kostki tofu
1 mała cebula, 1 ząbek czosnku
natka pietruszki
oliwa, sól, pieprz, papryka słodka, ostra

Wykonanie
Wydrążyć patisona, z papryk wyjąć nasiona. Posolić. Pomidora sparzyć i pokroić w kostkę. Tofu rozdrobnić. Cebulę i czosnek posiekać i podsmażyć. Połączyć pomidory, tofu, posiekaną natkę pietruszki, cebulę i czosnek. Przyprawić do smaku. Napełniać patisona i papryki farszem.
Piec ok. 40 min. w 180 st C. W połowie pieczenia dolać do blaszki wody. Warzywa szybciej zmiękną.

Miłego dnia!

Klaudia





Mój przepis bierze udział w akcji FASZERUJEMY 2014

 Faszerujemy 2014!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj