środa, 28 grudnia 2016

świąteczne wypieki


 Święta, Święta i już po... Drugi rok z rzędu praca pochłonęła cały okres przedświąteczny i niestety nie zdążyłam się nim nacieszyć. Praca, druga praca, sprawdzanie wypracowań i tak, aż do 22 grudnia. W grudniu byłam trzy razy chora, w tym raz podczas Świąt. :| Dlatego, i zabrakło tutaj życzeń, i słodkich przepisów.

Czując się trochę lepiej, zamieszczam zdjęcia i linki do przepisów. :)

Upiekłam kolorowe babeczki (pominęłam bakalie, a dodałam mak), piernik i ciasto czekoladowe, na które przepis podam jeszcze przed Sylwestrem.

Miłego dnia!
Klaudia



1 komentarz:

  1. Święta bardzo szybko zleciały. Ja w tym roku upiekłam aż pierniczki i muffinki ;) W takim razie czekam na przepis na ciasto czekoladowe ^^ Pozdrawiam i również życzę miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń

drukuj