niedziela, 9 marca 2014

Zupa z zielonej soczewicy


Zupy to moja pięta achillesowa. Jestem kompletną ciamajdą, jeśli mam ugotować sobie coś innego niż pomidorową. Zawsze jest z nią coś nie tak...a to ma smak pomyj, a to zbyt solona, zbyt wodnista itp.
Tak, więc postanowiłam wziąć od mamy lekcje nauki gotowania zup. Wiadome było, że pominę fakt gotowania wywaru na mięsie. ;) Od 2 tygodni, przynajmniej 2 razy w tygodniu na obiad zupa.

Dzisiaj przepis na najlepszą jaką kiedykolwiek ugotowałam!!!

Zupa z zielonej soczewicy:

Składniki:
1 szkl. soczewicy
1 mały por
2 ząbki czosnku
2 cebule
bulion warzywny
sól, pieprz, 
olej

Przygotowanie:
Obrać, umyć, pokroić por, cebulę i czosnek. Podsmażyć na oleju. Następnie dodać bulion i zieloną soczewicę. Przyprawić. Gotować około 1 godz. na wolnym ogniu. :) Smacznego!



Enjoy your meal!

Miłego dnia!

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj