czwartek, 24 lipca 2014

Kotlety brokułowo-ryżowe



Nocami pracuję nad złożeniem indeksu wszystkich potraw, które publikowałam na blogu. Ilość wersji kotletów jest zatrważająca. Jednak jak się okazało, nie zamieściłam przepisu na moje ulubione kotlety - brokułowo-ryżowe. Szybko, więc to nadrabiam.

Takie kotlety są świetnym dodatkiem do ziemniaków, kasz czy jako podstawa burgera.

Kotlety brokułowo-ryżowe

Skałdniki:
1 brokuł
1 woreczek ryżu
pęczek natki pietruszki
sól, pieprz, suszona bazylia
opcjonalnie: sezam - najlepiej zmielony

Wykonanie:
Brokuł i ryż ugotować.Przestudzić i wymieszać w jednym naczyniu. Dodać posiekaną pietruszkę, przyprawy i sezam. Wszystko zblendować. Formować kotlety. Obtoczyć w bułce tartej. Smażyć na rozgrzanym oleju. 

Najlepiej smakują gorące z sosem czosnkowym, ale w każdej innej wersji też są super.

Miłego dnia!

Klaudia

PS. Po południu robię pudding z kaszy jaglanej. Jeśli będzie smaczny, jutro przepis pojawi się na blogu! ;)

2 komentarze:

  1. Brokuły moja miłość *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak można brokułów nie kochać. ;)

      Usuń

drukuj