środa, 1 lutego 2017

BeVege


 Nowy, blogowy rok rozpoczęłam od prezentu od firmy BeVege. Dzisiaj dostałam pokaźnych rozmiarów paczkę z pastami, pasztetami, burrito i masą na mielone Vege.

Jakie cuda oferuje BeVege możecie znaleźć tutaj.

Masa na mielone jest przeznaczona dla wegetarian, ponieważ zawiera białka jaja kurzego. Reszta produktów spokojnie może być zjedzona przez wegan.

Pieczony pasztet z ziarnami dla mnie smakuje jak typowy, mięsny pasztet z tzw blaszki (przynajmniej tak pamiętam)! Dla mnie bomba. Reszty jeszcze nie jadłam, więc polecić nie mogę.

Z mielonego Vege zamierzam zrobić spaghetti i kotlety, a może wymyślę coś mniej klasycznego. ;)

Miło obserwować powstawanie nowych firm na wege rynku. Obok klasycznej Polsoji, prawie każdy market ma własną linię wege produktów. Świat staje się lepszy i to wszystko "przez wegetarian i cyklistów" - cytując klasyka! ;)

Miłej nocy!
Klaudia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj