niedziela, 17 czerwca 2012

Młode ziemniaki z tymiankiem i duszoną cukinią


Dzisiaj mijają trzy lata odkąd jestem wegetarianką. Fajne trzy lata, które minęły bardzo szybko. Jak dzisiaj rozmawiałam z mamą, że to już (albo dopiero) trzy lata, stwierdziła, że to niemożliwe. Przecież pamięta jak jadłam mięso. Ale możliwe, mamo, możliwe!!! :)

Dzisiaj prezentuję obiad zrobiony w ostatnią środę. Młode ziemniaki smażone z tymiankiem i dodaną pod koniec cukinią. Smażymy około 15 minut, potem dodajemy cukinię na 4 minuty i jemy czując jeszcze twardawą cukinię między zębami. :)

Dzisiaj upiekłam ciasto z truskawkami i galaretką, ale oczywiście mój aparat postanowił nie działać. Piekielna maszyna. :|

Chciałabym także sprostować pewną informację. Jakiś czas temu umieściłam post z tortillą...pomysłodawcą była moja koleżanka Magda, która była zdecydowanie zbulwersowana, że jej nie uwzględniła w tym poście. :) Tak, więc Magdo, jak obiecałam tak uczyniłam i piszę wszem i wobec, że zainspirowałaś mnie do tortilli! :]

Czy was też zaczyna przerażać to całe Euro? Nie powiem, mecze Hiszpanów oglądam, Polaków także oglądałam, ale żeby nawet na chusteczkach higienicznych znależć logo Euro, tojuż przesada! :)

2 komentarze:

  1. zdaje sobie sprawe jak ten czas szybko leci. Mi minelo ponad 2 lata, Tobie gratuluje tych 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cukinia z ziemniaczkami - pycha! ja preferuję warzywa z rusztu http://www.zgrilla.pl/category/warzywa-z-grilla/

    OdpowiedzUsuń

drukuj