poniedziałek, 20 lutego 2012

Zimowa zupa


Dzisiaj na obiad zrobiłam zupę z zcieciorką, marchewką, pomidorami i według mnie jest to typowa zupa zimowa. Nie pytajcie mnie dlaczego?! :)

Przepis
2 marchewki
1 puszka cieciorki
1 cebula
1 puszka pomidorów
1 łyżka oleju
sól, pieprz, oregano, papryka, imbir
Marchewkę zetrzeć, cebulę pokroić, podsmażyć. Zalać wodą. Poddusić. Dodać sól, pieprz. Następnie dodać cieciorkę. Gotować około 10 minut. Potem dodać pomidory i dodać wszystkie przyprawy. Opcjonalnie można dodać jeszcze ostrego ketchupu. Ja nie dodałam. ;)
Smacznego!

Dzisiaj był naprawdę pracowity dzień. Zajęcia od 8 do 20. W międzyczasie 2,5 godziny praktyk. Masakra jakaś. Dobrze, że zupę ugotowałam wczoraj wieczorem. Na szczęście jutro tylko niemiecki i posiedzenie w bibliotece. Od 14 wolne, więc zimowa, popołudniowa drzemka będzie zaliczona. :)

2 komentarze:

  1. Treściwa i rozgrzewająca dzięki przyprawom. Rzeczywiście na zimę idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że nie tylko ja tak myslę! ;)

    OdpowiedzUsuń

drukuj